Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons huurdersportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Begin 2020 is er een nieuw uitgebreid klantportaal beschikbaar. Excuses voor het ongemak.

Reparatie melden

Bel ons gratis onderhoudsnummer 0800 0 22 24 26*

Voor spoedeisende reparaties kunt u dit telefoonnummer ook buiten kantoortijden bellen.

* In opdracht van ons neemt Energie Service Noord West (ESNW) uw melding in behandeling. Zij nemen het gesprek aan en stellen zich voor als woningstichting Het Grootslag. Zijn alle lijnen bezet, dan hoort u een bericht met alleen de bedrijfsnaam ESNW. Blijft u dan vooral aan de lijn om uw melding in te dienen.

Geen spoedeisende reparatieverzoeken kunt u ook online indienen via onderstaand formulier. Let op! Vanwege de overgang naar een nieuw computersysteem behandelen wij online verzoeken tijdelijk alleen op werkdagen. Dit is van maandag t/m donderdag van 08.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur.

reparatie.png
Formulier
Dien hier een reparatieverzoek in

Storing cv, warmwatervoorziening, warmtepomp en zonneboiler

  • Bel rechtstreeks naar Energie Service Noord West via 0229 210 361 - houd de storingscode bij de hand, deze ziet u in het display van de cv-ketel als u op de resetknop drukt
  • Uw cv bijvullen? Klik op het instructiefilmpje!

Glasschade

  • Als u deelneemt aan ons Glasfonds kunt u glasschade rechtstreeks melden bij Klaver Glasservice B.V. via 0900 60 70 800.

Wie voert welke werkzaamheden uit?

Het onderhoud van uw woning is deels voor u en deels voor ons. Maar wie doet nu wat? Welk onderhoud betalen wij en welk onderhoud komt voor uw rekening? In de brochure 'Onderhouds ABC Wie doet wat?' staat bij elk onderdeel wie er verantwoordelijk is.

Onderhoudsabonnement

In de wet is geregeld dat u kleine reparaties zelf uitvoert. Met het onderhoudsabonnement besteedt u dat deel van het onderhoud, waarvoor u zelf verantwoordelijk bent, aan ons uit. Naast het abonnement kunt u deelnemen aan het ontstoppings- en het glasfonds. Meer informatie leest u in de brochure 'Onderhoud & reparaties'.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn reparatieverzoek melden?

U kunt uw reparatieverzoek telefonisch melden via telefoonnummer 08000 22 24 26. Voor een aantal specifieke storingen of klachten kunt u rechtstreeks contact opnemen met de volgende bedrijven: Glasschade (als u deelneemt aan het glasfonds) kunt u melden bij Klaver Kleurencentrum, telefoon 0900 60 70 800. Voor een storing van de centrale verwarming of warmwatervoorziening kunt u rechtstreeks contact opnemen met Energie Service Noord West, telefoon 0229 210 361.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Welke reparaties moet ik als huurder zelf uitvoeren?

Dagelijkse kleine reparaties en vervangingen zijn voor rekening van de huurder. Op onze website treft u het "Onderhouds ABC" voor de huurder aan. Klik hier voor het Onderhouds ABC. In dit overzicht vindt u op alfabetische volgorde alle zaken in en om de woning, waarvoor u als huurder moet zorgen en die u dus zelf dient te onderhouden en te repareren. Ook vindt u hier de werkzaamheden die wij als serviceonderhoud uitvoeren.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!