Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Uw mening is belangrijk

Wij willen graag dat onze huurders tevreden zijn. Maar in hoeverre slagen wij hierin? Dat horen we graag van u! Daarom laten wij doorlopend onderzoek doen. U kunt daarvoor een vragenlijst per e-mail ontvangen of gebeld worden. KWH, het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert het onderzoek voor ons uit.

Op welke tijden kunt u gebeld worden?
Op de onderstaande tijden kan het belteam van KWH contact met u opnemen:

  • werkdagen van 17.30 tot 21.00 uur
  • zaterdag tussen 10.00 en 15.00 uur

Onderzoek naar reparaties
Hierbij gaat het onder andere om vragen als:

  • Vinden de reparaties op tijd plaats?
  • Hoe is de reparatie uitgevoerd?
  • Hoe ervaarde u het contact met onze monteurs? 

Onderzoek onder nieuwe huurders/vertrokken huurders
Deze vragenlijst gaat onder andere om:

  • Bent u goed en op tijd geholpen?
  • Was de informatie volledig en duidelijk?
  • Hoe ervaarde u de contacten met onze medewerkers?

Uw mening telt
Ontvangt u een vragenlijst of wordt u gebeld? Laat dan weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Met uw antwoorden kunnen wij onze diensten afstemmen op wat u belangrijk vindt. Hoe meer klanten meedoen, hoe meer wij kunnen verbeteren.

Meten en leren
Alle antwoorden worden anoniem verwerkt in het uiteindelijke resultaat. Het gemiddelde cijfer komt in een rapport, dat vergeleken wordt met die van de overige 150 deelnemende woningcorporaties. Daarnaast ontvangen we adviezen om onze dienstverlening te verbeteren.

Meer informatie
Voor meer informatie kijk op www.kwh.nl/voor-huurders