Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Gas en waterleiding

Het Grootslag is verantwoordelijk voor het onderhoud van de gas- en waterleiding in uw woning. Vóór de meter is de gas- of waterleverancier verantwoordelijk. Als daar problemen mee zijn, kunt u contact opnemen met Liander (gas) via telefoonnummer 0800-9009 of PWN (water) op telefoonnummer 0800 023 23 55.

Voorkom bevroren leidingen
De meeste woningen van ons zijn goed geïsoleerd. Het gebeurt niet vaak dat een waterleiding bevriest. Maar als een waterleiding bevriest, kunnen de buizen barsten waardoor er lekkage ontstaat. Is de leiding gesprongen? Draai direct de hoofdkraan dicht en neem contact met ons op.

Voorkom bevroren waterleidingen met deze tips

- Zet uw thermostaat niet lager dan 15 graden. Houd ook ’s nachts of als u langere tijd niet thuis bent de thermostaat op minstens 15 graden
- Heeft u een warmtepomp? Zet deze dan op een constante temperatuur van 19 graden
- Zet in elke ruimte de radiator een beetje open. Zo wordt elke ruimte een beetje verwarmd

Is de leiding gesprongen? Draai direct de hoofdkraan dicht en neem contact met ons op.

Wie doet wat?

Huurder
- Bevroren waterleidingen voorkomen

Het Grootslag
- Repareren of vervangen van gas- of waterleidingen en kranen die standaard in de woning horen
- Ontdooien, repareren of vervangen van bevroren leidingen en installaties en schade herstellen die is ontstaan door bevroren leidingen
- Aanschaf, onderhoud en vervanging van de gaskraan bij een kooktoestel

Reparatie melden?

Wilt u een reparatie melden? Bel dan ons onderhoudsnummer 0800 0 22 24 26 of meld het via Mijn Grootslag.