Sleutels, deuren en ramen
Op het moment dat u de huurovereenkomst van uw nieuwe woning krijgt, krijgt u van ons een aantal sleutels en/of tags. Het kan gebeuren dat u een sleutel verliest. U betaalt dan zelf de kosten voor een nieuwe sleutel.
Heeft de sleutel een certificaat of gaat het om een tag voor de algemene toegangsdeur? Dan kunt u bij ons een nieuwe sleutel bestellen. Ook deze kosten betaalt u zelf.
Tip: smeer regelmatig de scharnieren en cilinders van de sloten. Zo voorkomt u dat de sleutel afbreekt in de deur en het cilinder vervangen moet worden.
Buitensluiting
Op het moment dat u uzelf buitensluit, dus de sleutel in uw woning vergeet, bent u zelf verantwoordelijk voor de (hoge) kosten die het met zich meebrengt om weer binnen te komen. U kunt zelf een slotenmaker inschakelen of contact met ons opnemen. Dan helpen wij u verder.
Wie doet wat?
Huurder
- Herstellen, onderhouden en vervangen van beschadigde binnendeuren
- Repareren en schilderen kozijnen binnen in de woning
- Schoonhouden van de ramen
- Vervangen van kwijtgeraakte sleutels
- Repareren of vervangen bij een in het slot afgebroken sleutel
Het Grootslag als u gebruik maakt van het onderhoudsabonnement en glasfonds:
- Gebroken ruiten vervangen
Het Grootslag
- Vervangen lekke isolatieruiten
- Vervangen van een vensterbank
- Onderhoud van de intercom en bijbehorende installatie
- Repareren/schilderen kozijnen, ramen en deuren aan buitenzijde woning
- Vervangen tochtprofielen (die standaard in ramen/deuren zijn gemonteerd)
Reparatie melden?
Wilt u een reparatie melden of een extra sleutel aanvragen? Bel dan ons onderhoudsnummer 0800 0 22 24 26. U kunt ook via Mijn Grootslag een reparatie melden.