Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Sleutels, deuren en ramen

Op het moment dat u de huurovereenkomst van uw nieuwe woning krijgt, krijgt u van ons een aantal sleutels en/of tags. Het kan gebeuren dat u een sleutel verliest. U betaalt dan zelf de kosten voor een nieuwe sleutel.

Heeft de sleutel een certificaat of gaat het om een tag voor de algemene toegangsdeur? Dan kunt u bij ons een nieuwe sleutel bestellen. Ook deze kosten betaalt u zelf. 

Tip: smeer regelmatig de scharnieren en cilinders van de sloten. Zo voorkomt u dat de sleutel afbreekt in de deur en het cilinder vervangen moet worden.

Buitensluiting
Op het moment dat u uzelf buitensluit, dus de sleutel in uw woning vergeet, bent u zelf verantwoordelijk voor de (hoge) kosten die het met zich meebrengt om weer binnen te komen. U kunt zelf een slotenmaker inschakelen of contact met ons opnemen. Dan helpen wij u verder.

Wie doet wat?

Huurder
- Herstellen, onderhouden en vervangen van beschadigde binnendeuren
- Repareren en schilderen kozijnen binnen in de woning
- Schoonhouden van de ramen
- Vervangen van kwijtgeraakte sleutels
- Repareren of vervangen bij een in het slot afgebroken sleutel

Het Grootslag als u gebruik maakt van het onderhoudsabonnement en glasfonds:
- Gebroken ruiten vervangen

Het Grootslag
- Vervangen lekke isolatieruiten
- Vervangen van een vensterbank
- Onderhoud van de intercom en bijbehorende installatie
- Repareren/schilderen kozijnen, ramen en deuren aan buitenzijde woning
- Vervangen tochtprofielen (die standaard in ramen/deuren zijn gemonteerd)

Reparatie melden?

Wilt u een reparatie melden of een extra sleutel aanvragen? Bel dan ons onderhoudsnummer 0800 0 22 24 26. U kunt ook via Mijn Grootslag een reparatie melden.