Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Glasschade

Als nieuwe huurder maakt u automatisch gebruik van ons Glasfonds. Op het moment dat er een breuk is in uw raam of uw raam lekt, vervangen wij in veel gevallen kosteloos uw raam. Op uw huurspecificatie kunt u zien of u gebruik maakt van het Glasfonds. U vindt de huurspecificatie in Mijn Grootslag of bij de jaarlijkse huurverhogingsbrief.

Gebruik maken van het glasfonds
Als u al een tijd van ons huurt kan het zijn dat u nog geen gebruik maakt van ons glasfonds. Wilt u hier wel gebruik van maken? Neem dan contact met ons op via 0228 587 587 of meld u aan via onderstaand formulier.

Raam kapot?

Maakt u gebruik van ons glasfonds? Dan kunt u glasschade zelf melden bij Klaver Glasservice B.V. via 0900 60 70 800. Zij helpen u verder. Als u geen gebruik maakt van het glasfonds, moet u de kosten zelf betalen. 

Is de glasschade als gevolg van opzet? Denk bijvoorbeeld aan het intikken van uw raam omdat u uw sleutels bent vergeten. Dan herstelt u de schade zelf.