Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Post van Het Grootslag

U ontvangt onze post via het bedrijf Postex. Postex zorgt voor het (digitaal) verzenden, afdrukken en inpakken van onze brieven en facturen.

Uw post per e-mail
U ontvangt een mail met het bericht: ‘U hebt nieuwe post van Het Grootslag’. Klik op de groene knop of de link om het document in Postex te openen. Ontvangt u geen mailberichten van ons? Kijk dan ook in uw spambox. Mogelijk houdt uw spamfilter onze berichten tegen.

Uw post in de brievenbus
Bewoners van wie wij geen mailadres hebben, ontvangen onze post op papier. Wilt u de post voortaan via de mail ontvangen? In het voorblad, dat u bij onze correspondentie ontvangt, staat hoe u dit eenvoudig kunt regelen. Wilt u de post liever via de brievenbus blijven ontvangen, dan hoeft u niets te doen.

Huurnota’s en facturen betalen via iDEAL
Betaalt u uw huur via een huurnota? U kunt uw huurnota of andere facturen via iDEAL te betalen. Klik hiervoor op de iDEAL-link in uw mail. Ontvangt u de nota op papier? Volg dan de instructies op het bijgevoegde voorblad. Uiteraard kunt u het bedrag ook naar onze bankrekening overmaken met vermelding van uw adres.