Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Afvoer

De afvoer van uw gootsteen, wastafel of douche kan wel eens verstopt zijn. Meestal is dan de sifon verstopt. De sifon is het onderdeel dat onder een gootsteen of wastafel hangt. Net als uw doucheputje, moet u dit regelmatig schoonmaken. Als er een verstopping zit, maak dan eerst de sifon of het doucheputje schoon om te kijken of u de verstopping kunt verhelpen. Als er ergens anders een verstopping zit, repareert Het Grootslag dit.

Ontstoppingsfonds 
Als u ergens een verstopping heeft en u maakt gebruik van ons ontstoppingsfonds, verhelpen wij dit kosteloosOp uw huurspecificatie kunt u zien of u lid bent van het Ontstoppingsfonds. De huurspecificatie staat in het klantportaal en ontvangt u bij de jaarlijkse huurverhogingsbrief. Als nieuwe huurder bent u automatisch lid van het Ontstoppingsfonds

Gebruik maken van het ontstoppingsfonds
Als u al een tijd van ons huurt kan het zijn dat u nog geen gebruik maakt van ons Ontstoppingsfonds. Wilt u dit wel? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0228 587 587 of via onderstaand formulier. 

Wie doet wat?

Huurder
- Sifon en doucheputje regelmatig schoonmaken

Het Grootslag als u lid bent van het ontstoppingsfonds
- Reparatie en vervanging van sifons
- Ontstoppen en schoonhouden van sifons
- Schoonhouden en ontstoppen van de regenafvoer
- Ontstoppen van afvoerleidingen van badkamer, gootsteen, wasmachine en afvoerputjes en balkon

Het Grootslag
- Herstellen of vernieuwen van verzakte en/of afgebroken rioleringen en huisaansluitingen

Reparatie melden?

Wilt u een verstopping melden? Bel dan ons onderhoudsnummer 0800 0 22 24 26 of meld het via Mijn Grootslag.