Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons huurdersportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Begin 2020 is er een nieuw uitgebreid klantportaal beschikbaar. Excuses voor het ongemak.

Huur betalen

   

U betaalt uw huur maandelijks vooruit. U regelt dit:

Via een machtiging

Betaalt u de huur via een machtiging, dan wordt elke maand automatisch het juiste huurbedrag aan ons overgemaakt. U heeft er geen omkijken naar.

Via de bank

Maak de huur over op de eerste van de maand naar NL59RABO0302438300. Vermeld uw naam, adresgegevens en de huurmaand.

In ons klantcontactcentrum

Als het echt niet anders kan, betaalt u bij ons de huur. Uit veiligheidsoverwegingen willen we het liefst dat u pint.

 

Wat te doen als u niet op tijd kunt betalen?

Soms lukt het niet op tijd te betalen. Neemt u dan direct contact op met 0228 587 587. Samen spreken we de situatie door. Wanneer nodig treffen wij een betalingsregeling. Hoe eerder u contact opneemt, hoe groter de kans dat de achterstand niet uit de hand loopt. In onze brochure 'Huur betalen' leest u uitgebreide informatie.

Zijn er meer schulden?

Met u kijken we naar een oplossing. Wellicht helpt schuldhulpverlening. U bespreekt uw problemen dan met een deskundige. Hiervoor kunt u terecht bij uw gemeente. U kunt zich ook wenden tot SchuldHulpMaatje West-Friesland.

Voor advies om uw financiën te regelen kunt u terecht bij het Nibud.

Klik op een van de buttons voor meer informatie.

 

Wat is mijn huurbedrag en wat zijn de servicekosten?

Jaarlijks krijgt u van ons een specificatie van de huur bij de brief met de jaarlijkse huuraanpassing. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact op via 0228 587 587.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Op welke wijze kan ik mijn huur betalen?

Bij voorkeur ontvangen wij de huur via automatische incasso. Wij kunnen u ook een huurnota sturen of u kunt pinnen in ons Klant Contact Centrum.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Ik heb huurachterstand. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Ja, dat kan in de meeste gevallen. Neemt u zo spoedig mogelijk contact op met onze woonconsulent om incassokosten te voorkomen. 

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Veelgestelde vragen