Inloggen

Bent u huurder bij Het Grootslag? Dan kunt u hier inloggen op ons huurdersportaal.

Bent u woningzoekende en wilt u inloggen? Dan verwijzen wij u naar www.woonmatchwestfriesland.nl.

Mijn Grootslag

huur-betalen@3x.png
Betaal hier uw huur
met inzicht in al uw betalingen

U betaalt uw huur maandelijks vooruit. U regelt dit:

Via een machtiging

Betaalt u de huur via een machtiging, dan wordt elke maand automatisch het juiste huurbedrag aan ons overgemaakt. U heeft er geen omkijken naar. Bovendien verloten wij elke drie maanden drie geldprijzen, die we met een bloemetje overhandigen. Voorwaarde is dat u het hele jaar automatisch uw huur betaalt.

Via de bank

Maak de huur over op de eerste van de maand naar NL59RABO0302438300. Vermeld uw naam, adresgegevens en de huurmaand. Of betaal de huur via internetbankieren of door in te loggen op Mijn Grootslag. Als u ingelogd bent op Mijn Grootslag kunt u via iDEAL betalen.

In ons klantcontactcentrum

Als het echt niet anders kan, betaalt u bij ons de huur. Uit veiligheidsoverwegingen willen we het liefst dat u pint.

Wat te doen als u niet op tijd kunt betalen?

Soms lukt het niet op tijd te betalen. Neemt u dan direct contact op met 0228 587 587. Samen spreken we de situatie door. Wanneer nodig treffen wij een betalingsregeling. Hoe eerder u contact opneemt, hoe groter de kans dat de achterstand niet uit de hand loopt. In onze brochure 'Huur betalen' leest u uitgebreide informatie.

Zijn er meer schulden?
Met u kijken we naar een oplossing. Wellicht helpt schuldhulpverlening. U bespreekt uw problemen dan met een deskundige. Ook uw gemeente biedt hulp. Klik op de button van uw gemeente voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

Wat is mijn huurbedrag en wat zijn de servicekosten?

U kunt uw huurbedrag inzien door in te loggen op het huurdersportaal Mijn Grootslag. Jaarlijks krijgt u van ons een specificatie van de huur bij de brief met de jaarlijkse huurverhoging.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Op welke wijze kan ik mijn huur betalen?

Bij voorkeur ontvangen wij de huur via automatische incasso. Ook kun u uw huur betalen met I-deal als u ingelogd bent op ons huurdersportaal, via acceptgiro of pinnen in ons wooncontactpunt. 

 

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Ik heb huurachterstand. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Ja, dat kan in de meeste gevallen. Neemt u zo spoedig mogelijk contact op met onze woonconsulent om incassokosten te voorkomen. 

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!