Inloggen

Bent u huurder bij Het Grootslag? Dan kunt u hier inloggen op ons huurdersportaal.

Bent u woningzoekende en wilt u inloggen? Dan verwijzen wij u naar www.woonmatchwestfriesland.nl.

Mijn Grootslag

Ontevreden? Meld het ons!

Bent u ontevreden over de manier waarop u door ons bent geholpen? Laat het ons weten. Samen met u zoeken we naar een geschikte oplossing.

Klacht over onze dienstverlening melden
Voor een melding over onze dienstverlening kunt u het formulier 'Klacht dienstverlening' invullen. Binnen tien werkdagen ontvangt u een antwoord. Daarin staat wie de melding in behandeling heeft. Als u vragen heeft over de voortgang van uw melding dan kunt u contact met deze persoon opnemen. Wij behandelen uw gegevens vertrouwelijk.

Komen we er samen niet uit?
Als wij er niet in slagen uw melding naar tevredenheid af te handelen, dan kunt u zich wenden tot een onafhankelijke instantie. In onze brochure 'Ontevreden? Meld het ons!' leest u waar en hoe u klachten kunt indienen. 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een klacht indienen over de dienstverlening van het Grootslag?

Als u een klacht over onze dienstverlening heeft, dan meldt u deze eerst bij ons. In de brochure 'Ontevreden? Meld het ons!' leest u hoe u kunt handelen. Heeft u een klacht over het onderhoud dan kunt u dit melden onder ‘Reparatieverzoek’. Gaat het om overlast van uw buren dan verwijs ik u naar de pagina ‘Problemen met de buren’.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Ik wil graag inloggen. Hoe werkt dat?

Wanneer u huurder bent van Het Grootslag is het mogelijk om een account voor ons huurdersportaal aan te maken. U kunt dan bijvoorbeeld een reparatieverzoek bij ons indienen of uw huur betalen via iDeal. Bent u op zoek naar een woning, of wilt u zich inschrijven als woningzoekende? Dan verwijzen wij u naar www.woonmatchwestfriesland.nl . Daar vind u ons complete woningaanbod en kunt u reageren op woningen. Hiervoor heeft u wel een andere inlog nodig dan voor ons huurdersportaal.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Hoe kan ik een klacht indienen over urgentie?

Bent u het niet eens met het besluit van de Urgentiecommissie? Stuur dan binnen 6 weken na dagtekening van het besluit een bezwaarschrift naar:       

Regionale hoor- en adviescommissie (Rehab)       

Postbus 603       

1620 AR Hoorn  

Tel.: 0229 252 200  

Meer informatie vindt u op www.hoorn.nl/Int/Welkom-in-Hoorn/Diensten-en-producten-Hoorn/Bezwaar-bij-Rehab

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Hoe kan ik een klacht indienen over de huurprijs of huurverhoging?

De Huurcommissie houdt zich bezig met de geschillen tussen huurder en verhuurder over de huurprijs en service-kosten van huurwoningen. 

Bent u het niet eens met uw huurprijs of huurverhoging? Leg uw bezwaar voor aan:

Huurcommissie 

Postbus 16495 

2500 BL DEN HAAG 

0800 488 72 43 (gratis) 

www.huurcommissie.nl

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!