Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons huurdersportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Begin 2020 is er een nieuw uitgebreid klantportaal beschikbaar. Excuses voor het ongemak.

Ontevreden? Meld het ons!

Bent u ontevreden over de manier waarop u door ons bent geholpen? Laat het ons weten. Samen met u zoeken we naar een geschikte oplossing.

Klacht over onze dienstverlening melden
Voor een melding over onze dienstverlening kunt u het formulier 'Klacht dienstverlening' invullen. Binnen tien werkdagen ontvangt u een antwoord. Daarin staat wie de melding in behandeling heeft. Als u vragen heeft over de voortgang van uw melding dan kunt u contact met deze persoon opnemen. Wij behandelen uw gegevens vertrouwelijk.

Komen we er samen niet uit?
Als wij er niet in slagen uw melding naar tevredenheid af te handelen, dan kunt u zich wenden tot een onafhankelijke instantie. In onze brochure 'Ontevreden? Meld het ons!' leest u waar en hoe u klachten kunt indienen. 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een klacht indienen over de dienstverlening van het Grootslag?

Als u een klacht over onze dienstverlening heeft, dan meldt u deze eerst bij ons. In de brochure 'Ontevreden? Meld het ons!' leest u hoe u kunt handelen. 


Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Ik wil graag inloggen. Hoe werkt dat?

Sinds 10 mei 2019 is ons huurdersportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Begin 2020 is er een nieuw uitgebreid klantportaal beschikbaar. Excuses voor het ongemak.


Bent u op zoek naar een woning, of wilt u zich inschrijven als woningzoekende? Dan verwijzen wij u naar www.woonmatchwestfriesland.nl . Daar vind u ons complete woningaanbod en kunt u reageren op woningen.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Hoe kan ik een klacht indienen over de huurprijs of huurverhoging?

De Huurcommissie houdt zich bezig met geschillen tussen huurder en verhuurder over de huurprijs en servicekosten van huurwoningen. 

Bent u het niet eens met uw huurprijs of huurverhoging? Leg uw bezwaar voor aan:

Huurcommissie 

Postbus 16495 

2500 BL DEN HAAG 

Tel: 1400 (lokaal tarief)

www.huurcommissie.nl

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!