Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Reparatieverzoek indienen

Heeft u een reparatieverzoek? Bel dan ons gratis onderhoudsnummer 0800 0 22 24 26. Dit nummer kunt u ook bellen buiten kantoortijden. Dan wordt u doorgeschakeld naar de meldkamer.

Behandeling spoedeisende en niet-spoedeisende reparatieverzoeken
U kunt 24/7 een reparatieverzoek melden. Houdt u rekening met het volgende:

  • Spoedeisende reparatieverzoeken worden 24/7 in behandeling genomen
  • Niet-spoedeisende reparatieverzoeken behandelen we alleen van maandag t/m donderdag van 08.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur (kantooruren)
  • Niet-spoedeisende reparatieverzoeken kunt u ook online indienen via formulier reparatieverzoek 

Storing cv, warmwatervoorziening, warmtepomp en zonneboiler

  • Bel rechtstreeks naar Energie Service Noord West via 0229 210 361 - houd de storingscode bij de hand, deze ziet u in het display van de installatie.

Glasschade

  • Als u deelneemt aan ons Glasfonds kunt u glasschade rechtstreeks melden bij Klaver Glasservice B.V. via 0900 60 70 800.

Onderhoudsabonnement

In de wet is geregeld dat u kleine reparaties zelf uitvoert. Welk onderhoud doen wij en welk onderhoud komt voor uw rekening? In de brochure 'Onderhouds ABC Wie doet wat?' op deze pagina staat bij elk onderdeel wie er verantwoordelijk is.

Met het onderhoudsabonnement besteedt u dat deel van het onderhoud, waarvoor u zelf verantwoordelijk bent, aan ons uit. Naast het abonnement kunt u deelnemen aan het ontstoppings- en het glasfonds. Meer informatie leest u in de brochure 'Onderhoud & reparaties' op deze pagina.

Heeft u nog geen abonnement of bent u nog geen deelnemer van het ontstoppings- en/of glasfonds? Dan kunt u zich aanmelden.
Dit kan elke 1e van de maand. Let op: na aanmelding duurt het nog één maand voordat u lid bent. U kunt zich aanmelden via het formulier 'Aan- en afmelden Onderhoudsabonnement'.

Wilt u uw abonnement en/of deelnemerschap opzeggen?
Dat kan elke 1e van de maand. Let op: de opzeggingstermijn bedraagt minimaal één maand. U kunt het abonnement en/of deelnemerschap opzeggen via het formulier 'Aan- en afmelden Onderhoudsabonnement'. Zegt u het onderhoudsabonnement op dan kunt geen onderhoudsmeldingen doen die vallen onder het huurdersonderhoud.

Veelgestelde vragen

Mijn rookmelder piept, kan ik hiervoor bij jullie terecht?

 Geeft de rookmelder korte of enkele piepjes? Dan kunnen dit de oorzaken zijn:

  • Een (bijna) lege batterij (1 of 2 piepjes per minuut of 40 seconden) - vervang zo snel mogelijk de batterij
  • De rookmelder is vuil - maak deze schoon
  • Helpen de bovenstaande adviezen niet? Dan is de rookmelder waarschijnlijk stuk - neem dan contact met ons op 


Let op! In 2019 heeft het Grootslag alle rookmelders vervangen die 10 jaar of ouder waren. Hiervoor in plaats zijn rookmelders geplaatst waarvan de batterij 10 jaar mee kan. De batterij van deze rookmelders kan niet worden vervangen. Wanneer uw rookmelder toch piept, dan valt dit onder garantie. Een voorwaarde is dat u de rookmelder goed onderhoudt door deze om de 3 maanden te reinigen:

  • Maak de rookmelder aan de buitenkant schoon met een droge doek
  • Is de rookmelder erg vuil, gebruik dan een vochtige doek zonder schoonmaakmiddel
  • Zuig de rookmelder voorzichtig schoon door een borstel aan de de stofzuigerslang te bevestigen

 Een vervuilde rookmelder valt niet onder garantie, in dat geval kunt u voor de reparatie een rekening van ons ontvangen.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Welke reparaties moet ik als huurder zelf uitvoeren?

In de wet is geregeld dat de huurder kleine reparaties zelf moet uitvoeren. U kunt er voor kiezen om een onderhoudsabonnement af te sluiten. Het deel van de reparaties waar u normaal gesproken zelf voor hoort te zorgen, regelen wij dan voor u. In het Onderhouds ABC staat wie voor welke reparatie in de woning zorg. U of Het Grootslag. Meer informatie vindt u op www.wst-hetgrootslag.nl/woning-onderhoud/reparatieverzoek-indienen

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor het ontstoppingsfonds?

Naast het onderhoudsabonnement kunt u lid worden van het ontstoppingsfonds. De kosten zijn € 1,50 per maand.  Als deelnemer betaalt u geen kosten voor het ontstoppen van toilet en andere afvoerleidingen in uw woning. U kunt zich aan- of afmelden via het Formulier onderhoudsabonnement aan- of afmelden

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor het glasfonds?

U kunt lid worden van ons glasfonds. Dit kost € 1,- per maand. Wanneer u lid bent van het fonds, repareren wij gratis uw glasschade als dit niet expres is veroorzaakt.

U kunt zich aan- of afmelden via het Formulier onderhoudsabonnement aan- of afmelden

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Ik ben net verhuisd en zie dat er iets kapot is in mijn woning. Wat moet ik doen?

Tijdens de woningoplevering controleren wij of er nog zaken gerepareerd moeten worden in de woning. Toch kan het zijn dat er nog iets kapot is. Vraag dan een reparatie aan via 800 0 22 24 26 of u vul het reparatieformulier in.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!