Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Contact

Reparatieverzoek indienen

Heeft u een reparatieverzoek? Bel dan ons gratis onderhoudsnummer 0800 0 22 24 26. Dit nummer kunt u ook bellen buiten kantoortijden. Dan wordt u doorgeschakeld naar de meldkamer.

Behandeling spoedeisende en niet-spoedeisende reparatieverzoeken
U kunt 24/7 een reparatieverzoek melden. Houdt u rekening met het volgende:

  • Spoedeisende reparatieverzoeken worden 24/7 in behandeling genomen
  • Niet-spoedeisende reparatieverzoeken behandelen we alleen tijdens kantooruren. Dit is van maandag t/m donderdag van 08.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur.
  • Niet-spoedeisende reparatieverzoeken kunt u ook online indienen via onderstaand formulier. 

Bent u of iemand anders in uw gezin onlangs positief getest? En heeft u een afspraak gepland staan met ons? Dan verzoeken wij u met ons contact op te nemen om de afspraak te verplaatsen. U kunt dit doen via 0228 587 587. Alvast bedankt voor uw medewerking.

reparatie.png
Formulier
Dien hier een reparatieverzoek in

Storing cv, warmwatervoorziening, warmtepomp en zonneboiler

  • Bel rechtstreeks naar Energie Service Noord West via 0229 210 361 - houd de storingscode bij de hand, deze ziet u in het display van de installatie.

Glasschade

  • Als u deelneemt aan ons Glasfonds kunt u glasschade rechtstreeks melden bij Klaver Glasservice B.V. via 0900 60 70 800.

Wie voert welke werkzaamheden uit?

Het onderhoud van uw woning is deels voor u en deels voor ons. Maar wie doet nu wat? Welk onderhoud betalen wij en welk onderhoud komt voor uw rekening? In de brochure 'Onderhouds ABC Wie doet wat?' staat bij elk onderdeel wie er verantwoordelijk is.

Onderhoudsabonnement

In de wet is geregeld dat u kleine reparaties zelf uitvoert. Met het onderhoudsabonnement besteedt u dat deel van het onderhoud, waarvoor u zelf verantwoordelijk bent, aan ons uit. Naast het abonnement kunt u deelnemen aan het ontstoppings- en het glasfonds. Meer informatie leest u in de brochure 'Onderhoud & reparaties'.

Veelgestelde vragen

Welke reparaties moet ik als huurder zelf uitvoeren?

In de wet is geregeld dat de huurder kleine reparaties zelf moet uitvoeren. Met een onderhoudsabonnement besteedt u dat deel van het onderhoud, waarvoor u zelf verantwoordelijk bent, aan ons uit. Naast het abonnement kunt u deelnemen aan het ontstoppings- en het glasfonds. Op ons Onderhouds ABC vindt u op alfabetische volgorde wie voor welk onderdeel verantwoordelijk is. Meer informatie vindt u op www.wst-hetgrootslag.nl/woning-onderhoud/onderhoud

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!