Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Mooie rapportcijfers

De cijfers van Aedes-benchmark 2017 zijn binnen. Wat blijkt? Sloten we vorig jaar af met mooie cijfers over onze dienstverlening, dit jaar doen we er een schepje bovenop! Onze bewoners beloonden ons met hoge cijfers, wat goed is voor een A-score. Deze score geldt ook voor een aantal andere onderdelen, zoals duurzaamheid en betaalbaarheid. Dat maakt dat we bij de beste corporaties horen.

Op drie onderdelen beloonden onze bewoners ons met mooie cijfers.

 

Onderdeel

2017

2016

Nieuwe huurders

8,5

8,2

Huurders met reparatieverzoek

8

7,8

Vertrokken huurders

7,8

7

De uitgebreide resultaten op alle onderdelen leest u in Resultaten Aedes-benchmark 2017

Deze cijfers komen uit metingen van Aedes-benchmark. De metingen geven een beeld hoe woningcorporaties presteren (90% doet mee aan benchmark).