Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Stroomstoring in uw woning? Check de aardlekschakelaar

Doe als eerste de stekkerproef. Haal alle stekkers van de ruimte waar de kortsluiting zich voordoet uit het stopcontact, schakel de lichtpunten uit en schakel daarna de (aardlek)schakelaar weer in of plaats een nieuwe zekering/stop. Steek vervolgens één voor één de stekkers terug in de stopcontacten. Als de zekering/stop weer springt bij het insteken van een bepaalde stekker, weet u aan welk apparaat het ligt.

Let op! Bovenstaande tekst is een beknopte uitleg. Om alle stappen veilig te doorlopen adviseren wij onze folder 'Stroomstoring in woning oplossen' te raadplegen.

Ligt de stroomstoring niet aan uw eigen apparatuur? Dient u dan een reparatieverzoek in. Let wel: als een apparaat, verlengsnoer of lamp het probleem veroorzaakt wordt, dan is de rekening voor u.