Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Storing cv, warmwatervoorziening, warmtepomp of zonneboiler

Heeft u geen warm water of staat uw cv in storing? Kijk dan eerst of uw cv-ketel bijgevuld, ontlucht of gereset moet worden. Is dit niet het geval, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met Energie Service Noord West via 0229 210 361. Zij vragen u op een storingscode. Deze kunt u vinden op het scherm van uw apparaat. 

Stap voor stap: cv-ketel bijvullen

Wie doet wat?

Huurder
- Controleren van de waterdruk
- Het bijvullen van de cv
- Het ontluchten van de radiatoren
- Als de cv in storing is kijken of de cv gereset kan worden.

Het Grootslag
- Onderhouden en reparaties aan cv, radiatoren, warmtepompen of zonneboilers
- Onderhoud, reparaties en vervanging van gemeenschappelijke centrale verwarming

Storing melden?

Wilt u een storing melden? Bel dan met Energie Service Noord West via 0229 210 361