Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Uw huurzaken regelen met 'Mijn Grootslag'

Vanaf nu bieden wij u de mogelijkheid om ook via ons nieuwe klantportaal ‘Mijn Grootslag’ een deel van uw huurzaken te regelen.

’Mijn Grootslag’ vindt u op onze website. Hier kunt u uw huurzaken 24 uur per dag snel en eenvoudig regelen.

Wat kunt u met het klantportaal ‘Mijn Grootslag’?

Met ‘Mijn Grootslag’ kunt u straks onder andere:

  • Reparatieverzoeken indienen en de stand van zaken volgen

  • Een nieuwe keuken, badkamer en/of toilet aanvragen

  • Een aanvraag indienen om zelf uw woning te veranderen

  • Brieven van Het Grootslag over onderhoud en verduurzaming teruglezen

  • De opbouw van uw huurprijs en woningwaardering inzien

  • Uw openstaande facturen inzien en betalen via iDEAL

  • De huur via iDEAL betalen

De mogelijkheden van het ‘Mijn Grootslag’ breiden we komend jaar stap voor stap uit.

Hoe kunt u gebruik maken van ’Mijn Grootslag’?

In onze handleiding leggen we uit hoe u een persoonlijk account kunt aanmaken en kunt inloggen in ‘Mijn Grootslag’. Een account is uw persoonlijke inschrijving in het klantportaal. Hiervoor maakt u gebruik van uw eigen e-mailadres dat bij ons bekend is (het e-mailadres waarop u alle post van Het Grootslag ontvangt) en uw geboortedatum.

Bent u niet handig met computers? Persoonlijk contact blijft!

Als u het prettig vindt om alles persoonlijk te regelen via de telefoon, e-mail of via een bezoek aan ons kantoor, dan blijft dit mogelijk.

Mijn Grootslag aanmaken en inloggen