Uw huurzaken regelen met 'Mijn Grootslag'
’Mijn Grootslag’ vindt u op onze website. Hier kunt u uw huurzaken 24 uur per dag snel en eenvoudig regelen.
Wat kunt u met het klantportaal ‘Mijn Grootslag’?
Met ‘Mijn Grootslag’ kunt u straks onder andere:
-
Reparatieverzoeken indienen en de stand van zaken volgen
-
Een nieuwe keuken, badkamer en/of toilet aanvragen
-
Een aanvraag indienen om zelf uw woning te veranderen
-
Brieven van Het Grootslag over onderhoud en verduurzaming teruglezen
-
De opbouw van uw huurprijs en woningwaardering inzien
-
Uw openstaande facturen inzien en betalen via iDEAL
-
De huur via iDEAL betalen
De mogelijkheden van het ‘Mijn Grootslag’ breiden we komend jaar stap voor stap uit.
Hoe kunt u gebruik maken van ’Mijn Grootslag’?
In onze handleiding leggen we uit hoe u een persoonlijk account kunt aanmaken en kunt inloggen in ‘Mijn Grootslag’. Een account is uw persoonlijke inschrijving in het klantportaal. Hiervoor maakt u gebruik van uw eigen e-mailadres dat bij ons bekend is (het e-mailadres waarop u alle post van Het Grootslag ontvangt) en uw geboortedatum.
Bent u niet handig met computers? Persoonlijk contact blijft!
Als u het prettig vindt om alles persoonlijk te regelen via de telefoon, e-mail of via een bezoek aan ons kantoor, dan blijft dit mogelijk.