Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Met ons imago zit het goed!

Onze huurders hebben een positief beeld van ons. Die conclusie kwam naar voren uit het imago-onderzoek dat het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) eind 2016 uitvoerde onder huurders van verschillende corporaties. De resultaten tonen aan dat we op allerlei onderdelen ruim boven het landelijk gemiddelde scoren.

Waarin herkennen onze huurders ons?
Huurders herkennen ons vooral op het gebied van klantvriendelijkheid en toegankelijkheid én vinden dat we onze afspraken nakomen. We scoren het hoogst op de kernwaarden financiële doelmatigheid, betrouwbaarheid en transparantie. De uitkomsten laten ook zien dat we lokaal betrokken zijn en dicht bij de huurder staan.

Verbetertips voor Het Grootslag
Naast alle complimenten ontvingen we van onze huurders een aantal aanbevelingen:

- Doorgaan met vernieuwing in de wijk
- Meer onderhoud aan de woningen
- Controle op onderhoud uitvoeren

Inspiratie voor de toekomst
Directeur-bestuurder Hans Kröger is blij met de mooie beoordeling van de huurder. “De uitslag laat zien dat we op de goede weg zitten. Maar we blijven niet stil zitten. We staan nog voor mooie, maar ook lastige uitdagingen. Samen met de huurdersvereniging en onze huurders blijven we werken aan goed wonen en leven.’’ Het Grootslag gaat aan de slag met de aanbevelingen van de huurders, zeker met de eerste twee genoemde. Binnenkort gaat zij hierover in gesprek met de huurdersvereniging.

Het hele rapport leest u op resultaten imago_onderzoek woningstichting Het Grootslag.pdf