Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Langer wachten door tekort aan vakmensen en bouwmaterialen

Bewoners moeten soms langer wachten voordat we reparaties of onderhoud kunnen uitvoeren. Dat heeft te maken met een tekort aan vakmensen en bouwmaterialen. Dit probleem speelt momenteel in de hele bouw- en installatiebranche. Daarom vragen wij onze huurders om begrip te hebben voor deze situatie.

Vertraging werkzaamheden
Natuurlijk willen we dat onze bewoners tevreden zijn met onze dienstverlening. Maar het gebrek aan vakmensen, waarmee we nu te maken hebben, vertraagt onze werkzaamheden. Daarnaast speelt een tekort aan bouwmaterialen. Samen spelen die tekorten een rol bij zowel reparatieverzoeken, onderhoud als nieuwbouw. Houdt u er daarom rekening mee, dat het langer kan duren voordat er een monteur bij u langskomt en dat de uitvoering van werkzaamheden wat langer op zich laat wachten.

Begrip voor de situatie
Wij begrijpen dat die vertraging niet fijn is, omdat u wilt dat reparaties en onderhoud snel worden uitgevoerd. We doen wat we kunnen, maar kunnen geen ijzer met handen breken.

Onze dienstverlening staat onder druk door tekort aan vakmensen en bouwmaterialen