Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Huurders Hoogkarspel slachtoffer van oplichting

Bewoners van een huurwoning in het centrum van Hoogkarspel zijn slachtoffer van oplichting. Op donderdag 3 oktober belden er bij hen twee mannen aan. Zij deden zich voor als monteurs van woningstichting Het Grootslag. Zij vertelden dat er een melding was binnengekomen van lekkage. Binnen maakten zij een rondgang door de woning en deden alsof ze de radiatoren inspecteerden. Na hun vertrek bleek dat zij een bankpasje hadden meegenomen, met alle gevolgen van dien.

Vraag altijd om legitimatie
Hans Kröger, directeur-bestuurder van Het Grootslag, betreurt de situatie. “Bij andere corporaties waren er al eerder oplichters actief, die zich voordeden als hun medewerkers. Helaas gebeurt dit nu ook in ons werkgebied. Daarom kan ik het niet genoeg benadrukken: ‘Belt er iemand bij u aan, vraag altijd om een legitimatie!’ Al onze medewerkers hebben een pasje. Dat geldt ook voor de aannemers, die reparaties en onderhoud voor Het Grootslag uitvoeren. Deze bezoeken kondigen wij vooraf aan. Met deze waarschuwing wil ik onze bewoners vragen extra alert te zijn.”