Inloggen

Bent u huurder bij Het Grootslag? Dan kunt u hier inloggen op ons huurdersportaal.

Bent u woningzoekende en wilt u inloggen? Dan verwijzen wij u naar www.woonmatchwestfriesland.nl.

Mijn Grootslag

reparatie@3x.png
Dien hier uw reparatieverzoek in
Binnen twee stappen geregeld!
zoeken@3x.png
Bekijk hier uw reparatieverzoeken

Hoe dient u een reparatieverzoek in?

  1. Bepaal zo goed mogelijk wat precies het probleem is. Hoe meer informatie u geeft, des te sneller kunnen wij het probleem oplossen.
  2. Maak wat foto's van het gebrek. Foto's helpen ons te bepalen wat er aan de hand is zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn.
  3. Pak uw agenda erbij zodat u ons kunt doorgeven wanneer we het beste langs kunnen komen om u te helpen.
  4. Dien uw reparatieverzoek in.

Storing cv, zonneboiler en glasschade per telefoon melden

  • Neem bij een storing aan de centrale verwarming, warmwatervoorziening of zonneboiler rechtstreeks contact op met Energie Service Noord West via 0229 210 361. Houd de storingscode bij de hand, deze ziet u in het display van de cv-ketel als u op de resetknop drukt.
  • Uw cv bijvullen? Klik op het instructiefilmpje!
  • Als u deelneemt aan ons Glasfonds kunt u glasschade rechtstreeks melden bij Klaver Glasservice B.V. via 0900 60 70 800.

Wie is verantwoordelijk voor het onderhoud?

Samen zijn wij verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Maar wie doet nu wat? Welk onderhoud betalen wij en welk onderhoud komt voor uw rekening?  In de brochure 'Onderhouds ABC Wie doet wat?' staat bij elk onderdeel wie er verantwoordelijk is. In de brochure 'Onderhoud & reparaties' leest u meer over het onderhoud en ons onderhoudsabonnement.

Veelgestelde vragen

Welke reparaties moet ik als huurder zelf uitvoeren?

Dagelijkse kleine reparaties en vervangingen zijn voor rekening van de huurder. Op onze website treft u het "Onderhouds ABC" voor de huurder aan. In dit overzicht vindt u op alfabetische volgorde alle zaken in en om de woning, waarvoor u als huurder moet zorgen en die u dus zelf dient te onderhouden en te repareren. Ook vindt u hier de werkzaamheden die wij als serviceonderhoud uitvoeren.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Waar kan ik mijn reparatieverzoek melden?

Uw reparatieverzoek kunt u indienen op onze website. Dit kan door in te loggen op ons huurdersportaal Mijn Grootslag. Ook kunt u uw verzoek op werkdagen telefonisch melden, via telefoonnummer 08000 22 24 26. Voor een aantal specifieke storingen of klachten kunt u rechtstreeks contact opnemen met de volgende bedrijven: Glasschade (als u deelneemt aan het glasfonds) kunt u melden bij Klaver Kleurencentrum, telefoon 0900 60 70 800. Voor een storing van de centrale verwarming of warmwatervoorziening kunt u rechtstreeks contact opnemen met Energie Service Noord West, telefoon 0229 210 361.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!