Inloggen

Bent u huurder bij Het Grootslag? Dan kunt u hier inloggen op ons huurdersportaal.

Bent u woningzoekende en wilt u inloggen? Dan verwijzen wij u naar www.woonmatchwestfriesland.nl.

Mijn Grootslag

Reparatieverzoek

  

reparatie@3x.png
Inloggen
Dien uw reparatieverzoek in
zoeken@3x.png
Inloggen
Bekijk uw reparatieverzoeken

Hoe dient u een reparatieverzoek in?

  1. Bepaal zo goed mogelijk wat precies het probleem is. Hoe meer informatie u geeft, des te sneller kunnen wij het probleem oplossen.
  2. Maak wat foto's van het gebrek. Foto's helpen ons te bepalen wat er aan de hand is zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn.
  3. Pak uw agenda erbij zodat u ons kunt doorgeven wanneer we het beste langs kunnen komen om u te helpen.
  4. Dien uw reparatieverzoek in (zie snelkoppeling bovenaan de pagina).

Storing cv, zonneboiler en glasschade per telefoon melden

  • Neem bij een storing aan de centrale verwarming, warmwatervoorziening of zonneboiler rechtstreeks contact op met Energie Service Noord West via 0229 210 361. Houd de storingscode bij de hand, deze ziet u in het display van de cv-ketel als u op de resetknop drukt.
  • Uw cv bijvullen? Klik op het instructiefilmpje!
  • Als u deelneemt aan ons Glasfonds kunt u glasschade rechtstreeks melden bij Klaver Glasservice B.V. via 0900 60 70 800.

Wie is verantwoordelijk voor het onderhoud?

Samen zijn wij verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Maar wie doet nu wat? Welk onderhoud betalen wij en welk onderhoud komt voor uw rekening?  In de brochure 'Onderhouds ABC Wie doet wat?' staat bij elk onderdeel wie er verantwoordelijk is.

Onderhoudsabonnement

In de wet is geregeld dat u kleine reparaties zelf uitvoert. Met het onderhoudsabonnement besteedt u dat deel van het onderhoud, waarvoor u zelf verantwoordelijk bent, aan ons uit. Naast het abonnement kunt u deelnemen aan het ontstoppings- en het glasfonds. Meer informatie leest u in de brochure 'Onderhoud & reparaties'.

Veelgestelde vragen

Welke reparaties moet ik als huurder zelf uitvoeren?

Dagelijkse kleine reparaties en vervangingen zijn voor rekening van de huurder. Op onze website treft u het "Onderhouds ABC" voor de huurder aan. Klik hier voor het Onderhouds ABC. In dit overzicht vindt u op alfabetische volgorde alle zaken in en om de woning, waarvoor u als huurder moet zorgen en die u dus zelf dient te onderhouden en te repareren. Ook vindt u hier de werkzaamheden die wij als serviceonderhoud uitvoeren.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Waar kan ik mijn reparatieverzoek melden?

U kunt uw reparatieverzoek telefonisch melden via telefoonnummer 08000 22 24 26. Voor een aantal specifieke storingen of klachten kunt u rechtstreeks contact opnemen met de volgende bedrijven: Glasschade (als u deelneemt aan het glasfonds) kunt u melden bij Klaver Kleurencentrum, telefoon 0900 60 70 800. Voor een storing van de centrale verwarming of warmwatervoorziening kunt u rechtstreeks contact opnemen met Energie Service Noord West, telefoon 0229 210 361.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!