Inloggen

Bent u huurder bij Het Grootslag? Dan kunt u hier inloggen op ons huurdersportaal.

Bent u woningzoekende en wilt u inloggen? Dan verwijzen wij u naar www.woonmatchwestfriesland.nl.

Mijn Grootslag

Onderhoud

Samen zijn wij verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Maar wie doet nu wat? Welk onderhoud betalen wij en welk onderhoud komt voor uw rekening?  In het de brochure 'Onderhouds ABC Wie doet wat?' staat bij elk onderdeel wie er verantwoordelijk is.

Onderhoudsabonnement

In de wet is geregeld dat u kleine reparaties zelf uitvoert. Met een abonnement besteedt u dat deel van het onderhoud, waarvoor u zelf verantwoordelijk bent, aan ons uit. Meer informatie leest u in de brochure 'Onderhoud & Reparaties'.

Heeft u nog geen abonnement en wilt u zich aanmelden?
Dit kan elke 1e van de maand. Let op: na aanmelding duurt het nog één maand voordat u lid bent. U kunt zich aanmelden via het formulier 'Aan- en afmelden Onderhoudsabonnement'.

Wilt u uw abonnement opzeggen?
Dat kan elke 1e van de maand. Let op: de opzeggingstermijn bedraagt minimaal één maand. U kunt het abonnement opzeggen via het formulier 'Aan- en afmelden Onderhoudsabonnement'. Zegt u het onderhoudsabonnement op dan kunt geen onderhoudsmeldingen doen die vallen onder het huurdersonderhoud!

Preventief onderhoud

Regelmatig komen onze medewerkers bij u langs om gebreken aan uw woning op te lossen en te voorkomen. Dit werkt preventief.

Tuinonderhoud

Huurders zijn zelf verantwoordelijk voor het onderhoud van de tuinen. Hoe u uw tuin inricht bepaalt uzelf. Meer informatie leest u in de brochure 'Tuinonderhoud'.

Veelgestelde vragen

Mijn rookmelder piept, kan ik hiervoor bij jullie terecht?

Als een rookmelder piept, dan ligt dit vaak aan de batterij. Deze moeten dan vervangen worden. Het vervangen van een batterij is voor rekening van de huurder. Let op dat u de batterij goed in de rookmelder drukt. Zorg u ervoor dat u altijd een reserve batterij in huis heeft.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Doet Het Grootslag alle reparaties in- en aan de woning?

Als verhuurder verricht Het Grootslag alle onderhouds- en reparatiewerkzaamheden die nodig zijn om de woning in stand te houden. Op onze website onder het kopje onderhoud, treft u het "Onderhouds ABC" voor de huurder aan. In dit overzicht vindt u op alfabetische volgorde alle zaken in en om de woning, waarvoor u als huurder moet zorgen. Ook staan hier de werkzaamheden vermeld die wij als serviceonderhoud uitvoeren.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!

Welke reparaties moet ik als huurder zelf uitvoeren?

Dagelijkse kleine reparaties en vervangingen zijn voor rekening van de huurder. Op onze website treft u het "Onderhouds ABC" voor de huurder aan. In dit overzicht vindt u op alfabetische volgorde alle zaken in en om de woning, waarvoor u als huurder moet zorgen en die u dus zelf dient te onderhouden en te repareren. Ook vindt u hier de werkzaamheden die wij als serviceonderhoud uitvoeren.

Is uw vraag naar wens beantwoord?

Kunt u ons vertellen welke informatie u zocht, zodat wij u in de toekomst nog beter kunnen helpen?

Bedankt voor uw feedback!

Zo verbeteren we onze website en kunnen we u online nog beter helpen.

Oeps! Er ging iets fout met het verzenden van uw feedback!