Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Contact

Maatregelen coronavirus

Op advies van de Rijksoverheid gelden er regels om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Deze regels volgen wij nauwgezet en dat betekent dat wij op een aangepaste manier werken. Ons kantoor is weer open, denkt u er wel aan om 1,5 meter afstand te houden. Neemt u zoveel mogelijk contact met ons op via de telefoon, chat, e-mail of website.

Houd rekening met de volgende maatregelen

  • Neem zoveel mogelijk via de telefoon, chat, e-mail of website contact met ons op
  • Heeft u een afspraak voor een gesprek of het tekenen van een huurcontract? Dan nemen we vooraf contact met u op om te vragen of u gezondheidsklachten heeft, in een risicovol gebied bent geweest of behoort tot een kwetsbare groep. We overleggen met u hoe we zaken zo goed mogelijk kunnen oppakken/afhandelen.
  • Heeft u een huuropzegging? Dan nemen wij contact met u op over de afhandeling
  • Communicatie met kandidaat-huurders verloopt zoveel mogelijk digitaal
  • Betaalt u zoveel mogelijk via een bankoverschrijving

Heeft de coronacrisis invloed op uw inkomsten?

Heeft u moeite met het betalen van uw huur? Neem dan snel contact met ons op. Samen kijken we dan naar een oplossing of maken een afspraak met u. Meer informatie: maatregel huurachterstand

Spoedeisende werkzaamheden

We proberen spoedeisende werkzaamheden zo snel mogelijk uit te voeren. Onder spoed verstaan ​​we: rioolverstopping, waterlekkage, geen stroom, geen verwarming/warm water, gaslekkage en ruitbreuk.

Voordat de monteur de woning betreedt, stelt hij u de volgende vragen:

  • Heeft u gezondheidsklachten (niezen, keelpijn, loopneus, hoesten, koorts, etc.)?
  • Bent u de afgelopen periode in een risicogebied geweest?
  • Behoort u tot de risicogroep (ouderen en ouders met een baby)?

Onze medewerker en de huurder bepalen het nut, de noodzaak en vooral de risico's bij het uitvoeren van de werkzaamheden. De medewerker is bevoegd om het werk niet uit te voeren, wanneer hij het risico te groot vindt. In deze situatie zoeken we naar een andere oplossing.

Niet-spoedeisende werkzaamheden

  1. Voor niet-spoedeisende klachten beoordelen we samen met de huurder of we de werkzaamheden kunnen uitstellen. Wanneer langer uitstel niet mogelijk is, dan geldt dezelfde procedure als die voor grotere klussen (zie punt 3).

  2. Werkzaamheden buiten de woning gaan door. Bij werkzaamheden, zoals schaaf- en schilderwerk, overleggen we met de huurder. Denk aan het openen van deuren en ramen.

  3. Bij grote klussen, zoals het vervangen van de keuken, badkamer, installeren van (hybride) warmtepompen en zonnepanelen, etc. volgen we de volgende richtlijnen:
  • Voordat we de werkzaamheden uitvoeren, stelt de monteur u 3 specifieke vragen over uw gezondheid
  • Wanneer de klant aangeeft dat we niet welkom zijn, dan respecteren we dat
  • Tijdens de werkzaamheden blijven onze medewerkers uit de buurt van de klant. Die gepaste afstand vragen we ook van onze huurders! Hiermee houden we ons aan de richtlijnen van het RIVM
  • De werkzaamheden buiten gaan door. De werkzaamheden binnen gaan in overleg met de huurder. Zo plaatsen we zonnepanelen en warmtepompen op het dak, maar de aansluiting in de woning gebeurt in onderling overleg

Ook voor deze werkzaamheden geldt dat onze  medewerker en de huurder het nut, de noodzaak en de risico's bij het uitvoeren van de werkzaamheden bepalen. De medewerker is bevoegd om het werk niet uit te voeren, wanneer hij het risico te groot vindt. In deze situatie zoeken we naar een andere oplossing.

Nieuwbouw & planmatig onderhoud

Logistieke problemen met het tijdig kunnen leveren van materialen uit het buitenland kunnen voor vertraging van de werkzaamheden zorgen.

Actuele situatie

De voorzorgmaatregelen die we nu nemen, kunnen veranderen. We houden u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Houd daarom onze website in de gaten voor het laatste nieuws.

 

Maatregel huurachterstand