Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons klantportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Helaas heeft het ontwikkelen van het nieuwe klantportaal een forse vertraging opgelopen. We verwachten dat het klantportaal begin 2021 klaar is voor gebruik. Excuses voor het ongemak.

Bouwstenen voor de toekomst

Aan welke huizen is er vooral behoefte en waar moeten ze staan? Hoe houden we onze wijken leefbaar? En wat is nu eigenlijk het belangrijkste: betaalbare woningen, een goede kwaliteit of meer woningen? Hierover gingen wij op 16 oktober in discussie met onze belanghouders en medewerkers.

Om te weten wat onze belanghouders en medewerkers vinden over belangrijke kwesties die onze organisatie aangaan, organiseerden we op 16 oktober een bijeenkomst. Deelnemers uit alle hoeken van de samenleving, huurdersvertegenwoordigers en deelnemers vanuit onze organisatie deden mee aan een interactief programma. Via hun mobiele telefoons konden de deelnemers reageren op verschillende stellingen, die op een groot scherm te volgen waren. Dit zorgde voor levendige discussies en soms andere inzichten.

De antwoorden maken duidelijk wat de deelnemers van ons verwachten en aan welke vraagstukken wij (extra) aandacht moeten besteden. Zowel de uitkomsten van deze dag, als de resultaten van het visitatierapport van dit voorjaar, nemen we mee in het opstellen van onze ondernemingsvisie. Dat veel partijen hieraan hun medewerking verleenden, stemt ons dankbaar. We hebben elkaar namelijk keihard nodig om onze volkshuisvestelijke taken ook in de toekomst goed te kunnen uitvoeren.

Visitatierapport 2019