Inloggen

Sinds 10 mei 2019 is ons huurdersportaal niet meer in gebruik vanwege de overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Begin 2020 is er een nieuw uitgebreid klantportaal beschikbaar. Excuses voor het ongemak.

Huurnota: papier of digitaal

Wij zoeken steeds naar mogelijkheden om onze service naar onze klanten te verbeteren en tegelijkertijd kosten te besparen. Daarbij hebben we ook oog voor het milieu en willen we graag maatschappelijk verantwoord handelen. We hebben er daarom voor gekozen om de huurnota’s via het bedrijf Postex te versturen. Onze klanten kunnen zelf kiezen of ze de huurnota via de brievenbus of via e-mail willen ontvangen.

Huurnota van Het Grootslag digitaal ontvangen?

Bent u klant van ons en wilt u de huurnota voortaan digitaal ontvangen? Dat kan. De huurnota die u nu van ons krijgt ontvangt u via Postex. Bij deze huurnota zit een unieke, tijdelijk geldige code. Deze kunt u hieronder invullen of op de website https://www.postex.com/nl. Hier kunt u uw voorkeur aangeven en het e-mailadres invullen waarop u de huurnota wilt ontvangen. Zodra u dit gedaan heeft, ontvang u onze huurnota alleen nog maar digitaal. U kunt uw digitale post op de website van Postex (in een beveiligde omgeving) nog 1 jaar inzien en downloaden. Heeft u geen emailadres? Dan ontvangt u de huurnota gewoon in uw brievenbus.

Vul hier uw Postex code in

Vragen? Neem gerust contact met ons op.

Heeft u vragen over de postverzending? Neem dan contact op met één van onze medewerkers via 0228 587 587. Een e-mail sturen kan ook: info@wst-hetgrootslag.nl. Wij staan u graag te woord!